I HATE READING!

SALAM UOLLSS, 

Sekali lagi entri utk harini. HAHA. nampak sangat Rosnadia ni stress betul minggu lepas. Okay, kalau korang nak tau kan..aku ni bukan jenis orang yg membaca! yes, frankly speaking..i hate reading! Sebab tu kalau engkorang perasan. Nota-nota aku semua berwarna-warni. HAHA. Sebab nak timbulkan minat membaca lettew. Tapi aku sebenarnya lagi suka buat mind-map. Aku tak suka baca buku yg penuh dgn tulisan. Sebab....boring! Maybe sebab aku kidal kot. Language aku kurang sikit, aku lebih suka benda-benda bergambar dan kreatif!. Hikss. Dan kerana itu jugalah. Rumah aku hanya dipenuhi dgn komik komik komik. 

Tapi last last sem..aku terpengaruh untuk baca NOVEL MELAYU! perghh. aku pun tak caya gak. Sampai gian la kejap. asik beli novel melayu cintan-cintun tu. hikss. Tapi apakan daya benda ni tak berpanjangan. Satu je novel melayu yg aku takleh lupa sampai sekarang, aku baca waktu form 5. ANDAI ITU TAKDIRNYA. Best gilaaaaaaa! :D aku baca nanges-nanges kot. memang terbaik! 

Berbalik kepada topik asal, aku sebenarnya nak citer. Baucer buku aku kali ni sangat bermanfaat sebab aku beli banyak buku woi. Bangga sat. 

ini baru beli semalam! hihi. 

komikkkk! hahha. beli kat um aritu. pastu dapat beg maid maiden free kauu! :D
Ini baru baca sikit. heeee

komik lagiiiii

i love this educational comic! best gilaaa.  it motivates me a lot! 
hambikkkk kauuu! banyak gila buku aku beli. HAHA. tapi kannnn....sekarang ni aku tengah belajar untuk memupuk minat membaca dalam diri. Yelah, kalau kita nak berilmu, mesti la kena banyakkan membaca. So, aku nak start daripada sekarang..aku mesti rajin membaca. At least one day one page pun jadilah. Tambah sikit ilmu. First time aku rasa happy sangat dapat beli buku and i don't know why. kahkah. Aku nak berubah.....so wish me luck guys! :D

Comments

Popular posts from this blog

Matrikulasi VS Asasi

COMMON SENSE

Rupa VS Personaliti