DAH NAK RAYA WEH !!!

hello there ^^
assalamualaikum....
sempena raya yg akan menjelma x lama lg..saya nk ucapkan 
SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI 
MAAF ZAHIR & BATIN



SPECIAL FOR:
family, saudara mara, kawan2 yg comel (kak tka, nad, ayuni, nazira, ummi, sabar,fina, fatin), kawan2 skolah, kawan2 matrik., cikgu2, blogger2..dan sesiapa la yg mengenali diri ini..ampun maaf dipinta dari hujung rambut hingga ke hujung kaki sekiranya saya khilaf sepanjang perkenalan kte selama ni..


******
FUYOOOO!! bapak skema gile ayat aku kat atas ni. Haha. xpela sekali sekala xslah rsenya. hehee. Dh lama x update blog ni...dah berabuk dah ak rse..yelaa bulan pose xde mood aku nk mengupdate. Lgpun, lately aku bz shopping raya n kemas2 utk msuk U nanti..huwaaaaa ;( aku x nk masuk U bole x?
 MEMANG TAK AHH

Frankly, aku xsedia lg nk msuk U..adoii aku mmg benci tempat baru,persekitaran baru,n segala2nya yg baru..
YA ALLAH,  please give me some confidence to face the coming days. 
hopefully, this is the best for me, for my life and my future ^_^
AMINNNN~~


P/S: utk kawan2 ku yg bakal melanjutkan pelajaran ke menara gading juga tak lama lagi.. FIGHTING!!!


Comments

Popular posts from this blog

Matrikulasi VS Asasi

COMMON SENSE

Rupa VS Personaliti